Donații

Standard

Astăzi, 13.12.2013 , Crucea Roșie filiala Brașov a făcut o donație către centrele :  Complexul de reabilitare şcolară Brădet ,Complexul de servicii de urgență „Stejarul” Tărlungeni , Fundația Dumbrava Minunată, Căminul pentru Persoane Vârstnice și Centrul pentru Persoane Fără Adăpost.

Donație care constă în oferirea a unor pachete de igienă și curățenie ajungând la un total de :

Balsam de păr – 354 bucăți.

Apă de gură – 84 bucăți

Creme hidratante – 2.868 bucăți

Pastă de dinți – 869 bucăți

Periuțe de dinți – 239 bucăți

Săpun – 180 bucăți

Deodorant –  456 bucăți

Axion – 180 bucăți

Eu chiar mă bucur că fac parte din această organizație și am ocazia să fac atât de multe lucruri, că am putut să ajutăm și noi din puținul nostru. Chiar eu personal am fost și am oferit aceste pachete acestor centre care fac o treabă minunată!

Și sper ca ușor ușor aceste donații, pe care sunt sigur că și alte societăți le fac, să devină un obicei și pentru altele dar și pentru oameni! Dacă i-am ajuta pe cei din jurul nostru nu doar de sărbători ci pe toată durata anului, să le oferim din puținul nostru am reuși să facem o lume mai bună, mai unită!

Urmează ca în zilele următoare să oferim alimente , încălțămine și produse de igienă și familiilor care se află într-o situație nefavorabilă.

Un gând despre &8222;Donații&8221;

Lasă un comentariu