Voluntariatul iti sta bine?

Standard

Salutare!

Nu stiu ce faceti voi, dar eu mai vreau un pic de vara!10604469_1506187772952857_8834885118251557439_o

Sper ca ati avut o vara plina de distractie si voie buna, chiar daca unii dintre voi ati muncit sunt sigur ca v-ati distrat pe masura! Cel putin asa am facut eu, am combinat utilu’ cu placutu’! Am lucrat in organizare la niste evenimente prin tara.( The Color Run, Summer Well, Rockstadt Extreme Fest)

O sa ma apuc iarasi sa scriu, aici pe blog, pentru a promova voluntariatul. O sa scriu mai des si mai diversificat, cate un pic din toate!

Pe langa munca am avut si o surpriza placuta! Cei de la MTV Voices din Londra au facut un articol despre mine, smecherie mare!

Pentru a vedea aticolul , click aici.

Am reusit sa fiu remarcat de cei de la MTV printr-o campanie realizata de cei de la International Medical Corps numita First Responders.  Aveau nevoie de voluntari cu varsta cuprinsa intre 20-25 de ani si sa aiba experienta voluntariatului in alte tari. Se pare ca m-am incadrat in cerintele lor si a iesit un articol bestial! Voi ce credeti?

Proiectul EVRECA se pare ca nu se termina asa usor. Am primit un mail zilele trecute , care mi-a facut ziua mai frumoasa, pe la sfarsitul lunii Octombrie o sa mergem iarasi la Roma, pentru o intalnire de a realiza un plan pentru selectia, traing-ul si deplasarea urmatorilor voluntari ce se vor implica in acest proiect! Suna interesant! O sa revin cu detalii despre aceasta deplasare. Tineti aproape!

Ce zici? Nu vrei sa te apuci si tu de voluntariat? Mie mi-a adus numai beneficii!

Voluntariatul iti sta bine? Daca da, te asteptam in fiecare Vineri la sediul Crucii Rosii filiala Brasov, dupa ziduri mai sus de liceul Aprily, incepand cu orele 15:50.

Daca nu esti sigur,  te asteptam in fiecare Vineri la sediul Crucii Rosii filiala Brasov, dupa ziduri mai sus de liceul Aprily, incepand cu orele 15:50, poate te ajutam sa iti schimbi pararea!

Am facut si un event pe facebook sa raspandim vestea mai repede, ajuta si tu cu un share! click.

Ne vedem Vineri? sau ne vedem Vineri?

Lasă un comentariu